Kan ik mijn bezorgafspraak nog wijzigen?
Veelgestelde vragen
Meld je hier aan voor de nieuwsbrief door jouw e-mailadres in te vullen en wordt maandelijks op de hoogte gehouden van de laatste trends, nieuwste collecties en beste aanbiedingen!
Onze accessoirecheques zijn alleen in de winkel en niet online in te wisselen. De accessoirecheques zijn alleen in te wisselen op woonaccessoires en verlichting, niet op meubels. Het bedrag wordt bij de kassa in onze winkel, op vertoon van jouw waardebon, verrekend met het totaalbedrag.
Om jouw accessoirecheque online in te kunnen wisselen neem dan contact op met onze klantenservice.
Webshop bestellingen kunnen met iDEAL, Klarna Achteraf, PayPal, Krediet- en debetkaarten, Bancontact, per overboeking, GiroPay of SOFORT Banking betaald worden. Bij een betaling per overboeking wordt de bestelling pas verstuurd wanneer de betaling is ontvangen, dit kan 2 á werkdagen duren.
Aankopen in de winkel kunnen op twee manieren worden betaald. Je kunt het bedrag tot 48 uur voor levering naar ons overmaken. Vergeet niet jouw klantnummer en ordernummer te vermelden. Je kunt ook betalen bij aflevering. Dit kan eenvoudig met de pin. Er is vaak wel een PIN limiet per dag van € 1000,- afhankelijk van jouw bank. Bij een bedrag hoger dan € 1000,- adviseren wij jouw om het maximum pin bedrag na te kijken en eventueel te verhogen. Dit kun je via jouw bankieren app of via jouw bank regelen.
Heb je een nieuwe leren hoekbank gekocht of mooie velours fauteuil? Elk soort materiaal vraagt om ander onderhoud. Op onze onderhoudspagina vind je precies hoe je jouw nieuwe meubel het beste kan onderhouden, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten.
Löwik Wonen & Slapen is CBW erkend. Dit betekent dat je op een artikel die je bij ons koopt 2 jaar volledige productgarantie krijgt. Daarnaast brengt het nog veel meer voordelen en zekerheid met zich mee. Bekijk alle voorwaarden hier. Naast de CBW-garantie kun je tegen een aantrekkelijke meerprijs profiteren tot 7 jaar aanvullende service en garantie op jouw nieuwe zitmeubel van leder of textiel met onze All in House service en garantie.
Hiervoor kun je het makkelijkst ons contactformulier invullen of een mail sturen naar [email protected].
Ja, je kunt jouw VVV Cadeaukaart bij ons in de winkel inwisselen. Let op: de papieren VVV Cadeaubon kun je helaas niet meer bij ons verzilveren.
Allereerst raden wij jou aan om te controleren of de betaling wel is gelukt. Mocht het bedrag wel afgeschreven zijn, controleer dan even je SPAM box of je een e-mail van [email protected] hebt ontvangen. Mocht je hier ook geen bevestiging vinden, dan kun je het beste een mailtje sturen naar [email protected].
Heb jij je garantie certificaat nog niet per email ontvangen? Controleer dan eerst je SPAM mailbox. Mocht je daar de mail ook niet vinden, stuur dan een mail naar [email protected] o.v.v. jouw ordernummer. We sturen jouw je certificaat dan z.s.m. opnieuw toe.
Heb je een klacht over jouw zitmeubel met een uitgebreide All in House service? Vul dan het serviceformulier van onze servicepartner Oranje Furnitures in. Zij nemen dan contact met jou op.
Voor alle overige meubelen kun je dit serviceformulier invullen.
Bij het aanmelden van een klacht dien je foto's van de klacht, een ordernummer en een uitgebreide beschrijving van de klacht toe te voegen. Zodra jouw klacht bij ons binnen is gekomen, nemen wij contact met jou op.
Ja zeker, in onze speelhoek kunnen jouw kinderen zich prima vermaken. Ze kunnen een filmpje kijken in onze bioscoop, gebruik maken van onze gameconsole of lekker spelen in de speelhoek.
Je kunt artikelen in je winkelmand plaatsen. Daarna kun je eenvoudig je bestelgegevens invoeren en afrekenen. Wil je graag het artikel in een andere kleur, in een bepaalde uitvoering of wil je iets bestellen vanuit het buitenland? Dan kun je het beste een offerte aanvragen. Dit doe je door op de knop "Stel samen en vraag een offerte aan" te klikken of door een e-mail te sturen naar [email protected]
Om een gratis en vrijblijvende offerte te kunnen ontvangen, dien je jouw gegevens in te vullen, zodat wij zo spoedig mogelijk contact met jou op kunnen nemen. Wil je overgaan tot koop van het product? Dan ontvang je van ons een bestelformulier waarop je kan aangeven wat je wil bestellen. Nadat wij dit formulier van jou retour hebben ontvangen, wordt alles in werking gezet en ontvang je van ons de opdrachtbevestiging, de CBW voorwaarden en een verzoek voor een aanbetaling.
Ja, onze winkel is rolstoelvriendelijk. Zo zijn er mindervalide wc's aanwezig, kun je gebruik maken van een lift en zijn onze looppaden breed genoeg voor een rolstoel. Daarnaast hebben we bij elke ingang minimaal één rolstoel staan die je tijdens jouw bezoek aan Löwik Wonen & Slapen mag gebruiken. Ook onze brasserie De Fabrik is toegankelijk voor rolstoelen.
Ja, bij ons in de winkel zijn cadeaubonnen te koop. Je kunt zelf het gewenste bedrag bepalen.
Ja dat kan! We hebben een ruime parkeerplaats voor de winkel. Je kunt hier ook jouw elektrische auto opladen. Kom je langs? Plan dan hier je route.
Ja, bij Löwik Wonen & Slapen kun je van een hapje of een drankje in onze brasserie De Fabrik genieten. Je kunt hier terecht voor een heerlijk kopje koffie of thee met een gebakje of kom gezellig lunchen!
Ja dat kan, maar dan moet jouw retour wel eerst via het online retourformulier aangemeld worden. Zodra jij een bevestiging van ons hebt ontvangen, kun jij jouw artikelen in de winkel komen retourneren of ruilen. Alle artikelen dienen in de originele verpakking te zijn verpakt.
Wanneer je een online bestelling wilt wijzigen, kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze orderadministratie. Stuur een e-mail naar [email protected], vermeld hierin jouw ordernummer. Wanneer je bestelling al is verzonden, kunnen wij hem helaas niet meer wijzigen. Je kunt jouw bestelling dan retourneren.
Voor producten die in onze winkel zijn gekocht, gelden de CBW-erkende voorwaarden.
Ja dat kan! Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na levering retourneren. Dit kan door een retourzending aan te melden via onze website of door het bijgevoegd retourformulier volledig in te vullen en retour te zenden. Nadat jouw retour gecontroleerd is, wordt het bedrag binnen 2-3 dagen terugbetaald op dezelfde manier waarmee de bestelling geplaatst is.
Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening en worden niet door Löwik Wonen & Slapen vergoed.
Je kunt jouw bezorgafspraak tot 24 uur voor levering nog wijzigen door een e-mail te sturen naar [email protected] of door contact op te nemen met onze telefooncentrale (kies 2 en daarna 1). Ook bij pakketdiensten kan de bezorgafspraak vaak nog worden gewijzigd, deze informatie vind je in de e-mail die je hebt gekregen van de desbetreffende pakketdienst.