Klantenservice

Wij bij Löwik Wonen & Slapen zijn wij al meer dan 90 jaar trots op onze service. Mede door onze
verregaande service zijn wij uitgegroeid tot de grootste woonboulevard van Oost-Nederland.
Bij ons staat jou tevredenheid voorop!

Bestellen en betalen

Hoe kan ik iets bestellen?

Je kunt bij ons bestellingen in de webshop of in de winkel in Vriezenveen plaatsen.
Op de website plaats je het product heel eenvoudig in de winkelmand. In onze winkel zal een van onze interieuradviseurs jou verder helpen.
Wil je graag via de website een meubel in een andere kleur, bepaalde uitvoering of wil je iets bestellen vanuit het buitenland? Dan kun je het beste een offerte aanvragen. Dit doe je door op de knop “Stel samen en vraag een offerte aan” te klikken of door een e-mail te sturen naar [email protected]

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Webshop bestellingen kunnen met iDEAL, Klarna Achteraf, PayPal, Krediet- en debetkaarten, Bancontact, per overboeking, GiroPay of SOFORT Banking betaald worden. Bij een betaling per overboeking wordt de bestelling pas verstuurd wanneer de betaling is ontvangen, dit kan 2 á werkdagen duren.
Bij aankopen in de winkel is een aanbetaling noodzakelijk. Het resterende bedrag kan op twee manieren worden betaald. Je kunt het bedrag tot 48 uur voor levering naar ons overmaken. Vergeet niet jouw klantnummer en ordernummer te vermelden. Je kunt ook betalen bij aflevering. Dit kan eenvoudig met de pin. Er is vaak wel een PIN limiet per dag van € 1000,- afhankelijk van jouw bank. Bij een bedrag hoger dan € 1000,- adviseren wij jouw om het maximum pin bedrag na te kijken en eventueel te verhogen. Dit kun je via jouw bankieren app of via jouw bank regelen.mailto:[email protected]

Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog wijzigen?

Wanneer je een bestelling wilt wijzigen, kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze orderadministratie. Stuur een e-mail naar [email protected], vermeld hierin jouw ordernummer. Wanneer je bestelling al is verzonden of in bestelling is geplaatst bij onze leverancier, kunnen wij hem helaas niet meer wijzigen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en retourneren?

Je mag je online aankopen kosteloos aanmelden voor retour binnen 30 dagen na ontvangst, mits je de producten terugstuurt in hun originele staat.
Zorg er wel voor dat je binnen 14 dagen het retourformulier naar ons hebt gestuurd.
Producten die in de winkel zijn besteld mogen niet kosteloos geannuleerd of geretourneerd worden. Hier zijn de CBW-erkende voorwaarden van toepassing.

Hoe kan ik mijn accessoirecheque inwisselen?

De accessoirecheques van Löwik Wonen & Slapen zijn alleen in de winkel en niet online in te wisselen. De accessoirecheques zijn alleen in te wisselen op woonaccessoires en verlichting, niet op meubelen. Het bedrag wordt bij de kassa in onze winkel, op vertoon van jouw waardebon, verrekend met het totaalbedrag. Om jouw accessoirecheque online in te kunnen wisselen neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen en afhalen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Een indicatie van de levertijd wordt in de orderbevestiging weergegeven. Op het moment dat alle producten bij ons op voorraad zijn wordt jouw bestelling ingepland om te leveren.
Als je een bestelling hebt geplaatst met producten met verschillende levertijden, dan kun je bij onze orderadministratie een verzoek indienen om de producten die al op voorraad zijn met extra leverkosten alvast te bezorgen.
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling op het afgesproken moment te leveren maar kunnen dit niet altijd garanderen. Mocht de levertijd onverhoopt overschreden worden, dan wordt je hiervan op de hoogte gebracht.

Hoe wordt mijn bestelling bezorg?

Bestellingen kunnen via pakketdienst geleverd worden. Je kunt jouw bestelling dan via een Track & Trace code volgen, die je per e-mail hebt ontvangen. Kleine pakketten die op voorraad zijn, worden doorgaans binnen 2 werkdagen bij jouw thuis bezorgd.
Bestellingen kunnen via ons logistiek partner Brinks Transport bezorgd worden. Je ontvangt per e-mail een uitnodiging om een bezorgafspraak te maken. De avond voor de bezorging kun je via www.mijnbezorgtijd.nl het tijdsframe bekijken.
Je kunt je bestelling zelf afhalen in een van onze twee magazijnen. Heb je voor deze levermethode gekozen? Dan ontvang je op het moment dat je bestelling gereed is om afgehaald te worden een bericht van ons om een afhaalafspraak in te plannen.

Kan ik mijn bezorgafspraak nog wijzigen?

Je kunt jouw bezorgafspraak tot 24 uur voor levering nog wijzigen door een e-mail te sturen naar [email protected] of door telefonisch contact met ons op te nemen (kies 2 en daarna 1). Ook bij pakketdiensten kan de bezorgafspraak vaak nog worden gewijzigd, deze informatie vind je in de e-mail die je hebt gekregen van de desbetreffende pakketdienst.

Worden mijn meubelen gemonteerd geleverd?

Dit is afhankelijk van het product en de levermethode die je hebt gekozen. Wij werken samen met een aantal logistieke partners en afhankelijk van het formaat, de voorraad en het type product kiezen wij de meest geschikte vervoerder. Wil je weten wat bij jou van toepassing is? Raadpleeg dan de informatie op de productpagina of e-mail naar [email protected].

Kunnen Jullie mijn oude meubelen meenemen en ontzorgen?

Ja, wij kunnen jouw oude meubelen mee terug nemen en ontzorgen. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.
Neem hiervoor het beste contact op met onze orderadministratie per mail via (0546) 55 99 55.

Garantie, onderhoud en service

Hoe lang heb ik garantie?

Löwik Wonen & Slapen is CBW erkend. Dit betekent dat je op een artikel die je bij ons koopt 2 jaar volledige productgarantie krijgt. Daarnaast brengt het nog veel meer voordelen en zekerheid met zich mee. Bekijk alle voorwaarden hier. Naast de CBW-garantie kun je tegen een aantrekkelijke meerprijs profiteren tot 7 jaar aanvullende service en garantie op jouw nieuwe zitmeubelen van leder of textiel en houtproducten (tafels, kasten enz.) met onze All in House service en garantie.

Ik heb mijn garantie certificaat niet ontvangen, waar kan ik het aanvragen?

Heb jij je garantie certificaat nog niet per email ontvangen? Controleer dan eerst je SPAM mailbox. Mocht je daar de mail ook niet vinden, stuur dan een mail naar [email protected] o.v.v. jouw ordernummer. We sturen jouw je certificaat dan z.s.m. opnieuw toe.

Hoe maak ik gebruik van mijn extra All-in House garantie?

Als je toch een klacht hebt over jouw meubelen dan kun je hiervoor het beste het serviceformulier invullen. Wij nemen je servicemelding in behandeling en zullen dan z.s.m. contact met jou opnemen om het probleem gezamenlijk op te lossen.

Hoe kan ik mijn nieuwe meubelen het beste onderhouden?

Heb je een nieuwe leren hoekbank gekocht of mooie velours fauteuil? Elk soort materiaal vraagt om ander onderhoud. Op onze onderhoudspagina vind je precies hoe je jouw nieuwe meubel het beste kan onderhouden, zodat je er zo lang mogelijk van kunt genieten.

Waar kan ik een service aanvraag doen?

Op onze pagina service melding kun je een service of reclamatie melden. Kies hier de service die voor jou van toepassing is.

Overige vragen

Hoe maak ik een afspraak voor gratis interieuradvies?

Bij Löwik Wonen & Slapen is interieuradvies altijd gratis. Ga je verhuizen, verbouwen of is je interieur aan een update toe? Maak een gratis afspraak en laat je door onze ervaren interieuradviseurs helpen bij het inrichten van jouw huis.

Is de winkel rolstoelvriendelijk?

Ja, onze winkel is rolstoelvriendelijk. Zo zijn er mindervalide wc’s aanwezig, kun je gebruik maken van een lift en zijn onze looppaden breed genoeg voor een rolstoel. Daarnaast hebben we bij elke ingang minimaal één rolstoel staan die je tijdens jouw bezoek aan Löwik Wonen & Slapen mag gebruiken. Ook onze brasserie De Fabrik is toegankelijk voor rolstoelen.

Wanneer is de winkel geopend?

Wij zijn maandag t/m zaterdag geopend. Op feestdagen zijn wij telefonisch niet bereikbaar, maar in de meeste gevallen is de winkel wel geopend. Bekijk voor joue bezoek aan onze winkel de actuele openingstijden.

Kan ik ook wat eten en drinken bij jullie?

Ja, om je dagje woonzinnig compleet te maken kun je bij Löwik Wonen & Slapen in onze brasserie De Fabrik terecht voor een hapje en drankje. Bekijk hier de actuele menukaart en openingstijden.

Onze showroom

Kom lekker een dagje woonzinnig shoppen op de grootste woonboulevard van Oost-Nederland. We heten je van harte welkom in onze meer dan 40.000m² grote winkel met de nieuwste woon-, slaapkamer en keukencollecties.